Articoolo Research - ארטיקולו

טכנולוגיה ליצירת תוכן באמצעות אינטליגנציה מלאכותית

→חזור
קרן 62
  • הצורך

    הצורך המתמיד בתוכן קיים במגוון ענפים רחב – עיתונות ואינטרנט, שיווק ופרסום, לימודים ועוד – שבהם מהווים טקסטים ומאמרים את ליבת התחום. אלא שיצירת תוכן איכותי וייחודי, בפרט בעידן ריבוי המידע הנוכחי, היא פעולה המצריכה התעמקות ומחשבה, אורכת זמן ועשויה לעלות כסף רב לזקוקים לתוכן.

  • המענה

    פלטפורמת ‘ארטיקולו’ מייצרת אוטומטית תוכן טקסטואלי מקורי בנושא נבחר, תוך דקות ספורות. טכנולוגיית המיזם מבוססת על NLP ולמידת מכונה, המדמה תהליך מחשבתי אנושי בעת הכתיבה. המערכת מבצעת מחקר יעיל לאיסוף תוכן רלוונטי, וכן מאפשרת צמצום והרחבת משפטים לפי הצורך תוך שמירה על המשמעות המקורית.

  • היתרונות

    • חיסכון ניכר בזמן, במאמץ ובהוצאות כסף וכוח-אדם הכרוכים בכתיבת תוכן
    • זיהוי ואיסוף יעיל ומהיר של מידע ממקורות שונים, ניתוחם ושילובם בטקסט
    • יכולת שכתוב של הטקסטים, ליצירת ייחודיות ולמניעת העתקה
    • פיתרון מהיר ונוח לדליית מידע וסיכומו, לקראת הסקת מסקנות ועמדות
  • הצוות

    • דורון טל, מנכ”ל. בעל השכלה במשפטים וניסיון של כ-20 שנה בתפקידי ניהול שונים ובהובלת חברות סטארט-אפ. הקים חמש חברות טכנולוגיה העוסקות בפרסום, במדיה, ברשתות חברתיות ועוד, וניהל בפועל שתיים מהן.
    • ד”ר ניר חלואני, מנהל טכנולוגיות (CTO). מומחה למתמטיקה שימושית, בעל כ-20 שנות ותק במחקר ובפיתוח ובעל 13 פטנטים בתחומי עיבוד מידע וניתוח נתונים. מנוסה מאד בניהול צוותי פיתוח והובלה טכנולוגית בחברות הזנק, לשעבר ראש צוות מחקר בחברת IBM.
    • ליליה דמידוב, סמנכ”לית מחקר ופיתוח (VP R&D). בעלת השכלה במדעי המחשב ומייסדת שתי חברות סטארט-אפ. לדמידוב ניסיון של כ-15 שנה בתחומי הפיתוח והמחקר ובעלות על 10 פטנטים.
  • פוטנציאל השוק

    מיזם ארטיקולו משתלב בשוק גלובלי צומח ורב ביקושים. לפי הערכות, ההוצאה העולמית הכוללת על שיווק באמצעות תוכן – Content Marketing – צפויה להגיע בשנת 2019 ל-303 מיליארד דולר. מתוכם, ההוצאה העולמית על תוכנות ושירותים בתחום זה צפויה להגיע באותה שנה ל-54 מיליארד דולר.

  • הסטטוס

    • פותחה טכנולוגיית הבסיס, המבוססת על אינטליגנציה מלאכותית. בכללה: זיהוי טקסטים בנושא המבוקש, יצירת אינטגרציה וחיבור ביניהם, שכתוב הטקסט ליצירה ייחודית, הצעת אופציות לכותרת ולתמונות, ועוד
    • נבנה מאגר מידע המכיל מיליוני מאמרים, לשימושה של מערכת המיזם
    • המיזם נבחר וזוכה לתמיכה על ידי משרד המדען הראשי במשרד הכלכלה
    • הורץ פיילוט (גרסת ניסוי) מול משתמשי-קצה (B2C) שהוכיח הצלחה, ובעקבותיו אף שודרגו התוכנה והאסטרטגיה
    • מתוכנן המשך פיתוח עבור צרכי השוק הארגוני (B2B)

רוצים להתייעץ? להיפגש? לקבל עדכונים? אנחנו פה בשבילכם: