קרוזינג – Croosing

פלטפורמת אינטרנט לשיווק חווייתי

→חזור
קרן 62
הרישום הסתיים
  • הצורך

    עסקים ומוסדות הפועלים באינטרנט מעוניינים לגרום לגולש לנווט בין דפים ואתרים ולבצע בהם פעולות שונות. גולשים מצדם מחפשים חוויית גלישה אטרקטיבית שתוביל אותם למקורות-עניין ברשת. ‘קרוזינג’ מציגה נקודת-מפגש חדשנית בין צרכי העסק והגולש.

  • המענה

    ‘סופרלינק’ מבית ‘קרוזינג’ מאפשרת גלישה אוטומטית – כלומר מעקב אחר ‘מסלול’ מוכן-מראש שבונה המפרסם, העובר בין מספר דפים, אתרים וסרטונים, בלינק אחד. כך נהנים הגולשים מחוויה ייחודית המשלבת אינטרנט ו-וידאו, גלישה וצפייה, והמפרסם מצדו מוביל את הגולשים לדפים הרצויים לו.

  • היתרונות

    • לגולש – גילוי מקורות תוכן חדשים ומעקב אחר מובילי-דיעה בתחומי העניין שלו
    • למפרסמים, למותגים ולידוענים – במה לתקשור עם הקהל ולהשגת תוצאות שיווקיות
    • לספקי הדרכה ותמיכה טכנית – ליווי לקוחות לאורך תהליכים תוך ביצוע פעולות אונליין
    • אפשרות ‘שידור’ חסכונית לקהל-יעד גדול, כולל שידור חי, ללא מגבלה על מספר העוקבים
    • יכולת הקלטה, עצירה והרצה של מסלול ה’קרוז’, למיקסום החוויה האישית של הגולש
  • הצוות

    • אורי רבין, בעל מעל 20 שנות ותק בפרסום, בשיווק ובתקשורת, בין היתר ב’גלובס’ וב’הארץ’
    • ירון פרץ, בעל כ-20 שנות ניסיון בניהול פיתוח בחברות תוכנה, ביחידת המודיעין בצה”ל ועוד
    • אורי שנער, יועץ, מנהל ‘רשת TV’ – זכיינית טלוויזיה ידועה בישראל.
  • פוטנציאל השוק

    מותגים ומובילי דעת קהל בעולם מוציאים הון על פרסום והשגת ‘לידים’ (צרכנים ברשת). קרוזינג מציעה טכנולוגיה חדשנית, חסכונית וחווייתית, המשנה את הגישה למידע ברשת וצפויה להשתלב היטב בשוק מבוקש שהיקפו הגלובלי מוערך במאות מיליארדי דולרים.

  • הסטטוס

    • פיתוח הפלטפורמה – הושלם · בדיקות ניסיון (בטא) – בוצעו בהצלחה
    • הפלטפורמה הוצגה לגורמי מדיה ופרסום בישראל שהביעו בה עניין רב
    • הרחבת הפלטפורמה ומשתמשיה, בארץ ובהמשך בארה”ב ובאירופה – בעיצומה
    • גויס מימון ממספר גורמים, ביניהם קרן השקעות איטלקית-ישראלית ידועה. גיוס נוסף – בעיצומו

רוצים להתייעץ? להיפגש? לקבל עדכונים? אנחנו פה בשבילכם: