טי-ליין - T-Line

פלטפורמת סרגל-זמן לסידור תוכן ברשת

→חזור
קרן 63
הרישום הסתיים
  • הצורך

    האינטרנט מכיל אינספור אתרים וכתבות, אך הגולש נותר לא פעם מבולבל וחסר מיקוד, משום שהכתבות נקודתיות ואינן מציגות את ההקשר המלא של המידע. כך, הגולש קורא על אירוע או על נושא כלשהו אך מתקשה להבין את השתלשלות העניינים, ונאלץ לחפש כתבות קודמות או להסתפק במידע חלקי. גם האתרים צמאים לפיתוחים טכנולוגיים שיגבירו את שימושיות האתר – ואת הכנסותיו.

  • המענה

    ‘טי-ליין’ מבית ‘קרייז’ היא פלטפורמה אינטראקטיבית לסידור ולהמלצות תוכן. היא מוטמעת בגוף הכתבה ומציגה סרגל-זמן עם כותרות הכתבות הקודמות באותו נושא, בסדר כרונולוגי ולפי תאריכים. למשל, בכתבה על מינוי טראמפ לנשיא ארה”ב יוצג באמצעות ‘טי-ליין’ רצף האירועים שהובילו לבחירתו. ניתן לעבור בהקשת עכבר לכל כתבה קודמת המוצגת בטי-ליין.

  • היתרונות

    • לגולש – שדרוג בצריכת המידע וביכולת להתמצא ולהבין את התמונה המלאה בנושאים המעניינים אותו, מבלי לחפש מידע במקורות נוספים
    • לאתר – תוסף אטרקטיבי המעלה את הביקוש לאתר ואת השהייה בו (בשל קריאת כתבות קודמות), וכתוצאה מכך את רווחיו
    • נראות וממשק נוחים המשתלבים בטבעיות בכתבה ופשוטים לשימוש
  • הצוות

    • אבישי עובדיה, שותף, מייסד ומנכ”ל. יזם בעל ניסיון בניהול ובהקמת סטארטאפים
    • בן וינר, שותף, מייסד ומשקיע. מנהל קרן הון סיכון ופיתוח עסקי
    • אמיתי מולקו, מנהל הפיתוח הטכנולוגי. בעל ותק בניהול טכנולוגי במספר חברות
  • פוטנציאל השוק

    נתח-השוק המרכזי של טי-ליין הוא אתרי תוכן, חדשות ופרסום ברחבי העולם. נתח זה מוערך במאות מיליארדי דולרים בשנה ומציע הזדמנויות עסקיות רבות מאד. אתרים בתחום מצויים בתחרות מתמדת למשיכת גולשים ומקדישים לכך תקציבים גדולים.

  • הסטטוס

    • הפיתוח הושלם וכבר פועל במספר אתרי תוכן מובילים בישראל, באירופה ובארה”ב
    • טי-ליין מופעל גם על-ידי משרדי פרסום ומותגים מובילים בארץ ובעולם
    • בין משתמשי טי-ליין כיום: אתרי ‘דה-מרקר’, ‘הוט’, ‘פסגות’, בנק ‘המזרחי’ ועוד
    • המיזם זכה במקום הראשון ע”י גולשי אתר הסטארטאפים Product Hunt, וכן עלה לשלב הסופי בתחרות סטארטאפים של The Next Web בניו-יורק

רוצים להתייעץ? להיפגש? לקבל עדכונים? אנחנו פה בשבילכם: